Головним інструментом спілкування є слова. Вони найменша частина мови, яка має самостійне лексичне значення. Саме за допомогою слів люди виражають думки, ідеї та почуття. В свою чергу слова будуються звуками, які мають утворювати певну послідовність. Звуки відображаються на письмі літерами. Проте між цими двома рівнями – звуками й словами – є ще одна проміжна ланка. Йде мова про склади, які містять в собі кілька літер. У ході виконання цього завдання дитина буде друкувати склад, знаючи його елементи. На екрані перед учнем міститься малюнок поїзду, де на кожному вагончику якого є своя літера. Поїзд є ілюстрацією, яка нагадує математичний приклад. Кожен вагончик – це додаток, а сумою виступає локомотив, який тягне ці вагончики. Відтак у локомотив і треба вписати склад, тобто обʼєднати всі літери, які зображені на вагончику у єдину структуру. Зробити дуже легко: треба просто вписати їх у порожню ділянку разом. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання. На кожному рівні треба буде виконати приблизно те саме, просто букви будуть іншими. Хоча механіка виконання завдання й повторюється, вправа залишається цікавою завдяки насиченому візуальному оформленню. А те, що дитині на кожному етапі треба виконати приблизно одні й ті самі дії, є необхідністю, адже таким чином учень краще запамʼятає цей урок.
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.