Мова – це засіб для спілкування і вираження своїх думок та почуттів, засіб втілювати себе та змінювати оточуючий світ. Тож у мові є назва практично для будь-якого обʼєкта навколишнього середовища, в тому числі і ті предмети, які оточують дитину у кожен день. Знання цього сегмента словникового запасу української мови є досить важливим для ефективного спілкування. Це завдання присвячене саме тренуванню словникового запасу дитини, який стосується різноманітних предметів. І подається воно у формі інтерактивної гри, щоб зацікавити учня цією темою.На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання є набір обʼєктів. Порязд з кожним є спеціальна кнопка, натиснувши на яку дитина почує слово, що допоможе зрозуміти правильне її звучання. Посеред білого поля знаходиться рамка, у якій розташовано два слова-ознаки одного з чотирьох предметів. Дитина має прочитати або прослуховує (для цього є спеціальна кнопка) ці ознаки і, проаналізувавши інформацію, натиснути на потрібний об'єкт. І тоді в рамочці з'являється назва цього предмета вже літерами, що дає учню можливість пов'язати зображення з його буквенним втіленням. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, до нового набору малюнків та слів. Важливо, що на кожному етапі дитина працюватиме тільки з тими предметами, з якими вона кожного дня зіштовхується. Вивчивши ці слова, учень краще орієнтуватиметься у навколишньому світі.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).