Українська мова вважається однією з наймелодійніших і гарніших у світі. Окрім того, вона й досить проста, адже у ній майже завжди діє правило узгодження звучання і написання. Проте іноді одна літера передає на письмі два звуки (наприклад, йотовані голосні типу «я», «є», «ї», «ю»); також є буква «ь», яка не має свого звуку – вона тільки передає стан попереднього приголосного звуку, помʼякшуючи його. Окрім того, дитині слід знати, що, на відміну від російської мови, в українській не існує звуку «щ». Відповідна літера завжди передає два звуки: «ш» та «ч», які, згідно з правилами мовознавства і фонетики, треба вимовляти роздільно, твердо та чітко. Ще одна відмінність української мови від російської полягає у тому, що у першій шиплячі звуки завжди тверді, тому після них на кінці слова ніколи не ставиться мʼякий знак. Наприклад, слово «ніч». Отже кількість звуків та букв в деяких словах української мови не співпадає. У ході виконання цього завдання дитина більш докладно ознайомиться з окремими випадками таких слів. На екрані на кожному етапі вправи міститься новий малюнок. Над ним є активна кнопка, натиснувши на яку дитина почує лсово, яким зображений предмет називається. На слух учень має визначити кількість звуків у цьому слові. У порожню клітинку, яка знаходиться під малюнком, треба ввести відповідне число. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, до нового предмета. Всі малюнки деталізовані та мають додаткові елементи оформлення, які роблять візуальний ряд вправи більш різноманітним. Наприклад, якщо зображено папугу, то поряд з ним буде також і тропічне дерево тощо.
Учень/учениця розрізняє мовні і немовні звуки, знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами, усвідомлює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.