Існує немало різних розвиваючих ігор, які використовуються людьми водночас і як розвага, і як засіб для тренування розумових здібностей, в тому числі і тих, що повʼязані з мовою. Кросворд – одна з таких ігор. Не така стара, як древні загадки, і не така образна, як ребуси, ця гра, тим не менш, користується вельми великою популярністю за цікавий спосіб взаємодії між елементами. У кросворді розміщуються слова: по горизонталі та вертикалі. Деякі букви у них спільні, адже ці слова ніби йдуть крізь одне одного. Коли дитина відгадує одне слово, то записує його у порожні клітинки і таким чином знаходить одне чи навіть кілька літер інших слів, що були повʼязані з тим, яке тільки що відгадати. У ході виконання цього завдання учень матиме справу вже з майже готовим кросвордом. Залишилось дізнатись головне, останнє слово. підказками слугують ті букви, які вже в ньому. Вони належать відгаданим раніше словам, котрі пересікались з цим останнім словом. Також всі слова ілюстровані, в тому числі і невідоме. Учню залишається вивчити та порівняти малюнки та слова і знайти ту ілюстрацію. Після цього залишається просто здогадатись, що це за слово і вписати його, заповнюючи порожні клітинки потрібними буквами. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап до нового кросворду.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.