Як вже знає дитина, літери в абетці розташовані у певному порядку. Взагалі-то цей спосіб розташуванні літер є чимось настільки звичним і сталим, що іноді навіть говорять «мов букви у алфавітному порядку». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься тому, щоб відновлювати його. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення ряду літер. Вони розміщені хаотично. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб згадати, який саме уривок алфавіту зараз перед нею, і перемістити літери згідно з цим порядком. Для цього необхідно мати добре уявлення про абетку, гарно в ній орієнтуватись та вміти знаходити сусідні букви. Не на кожному рівні завдання дитина буде працювати саме з першими літерами. Якщо у буквеному ряді знаходяться літери з середини абетки, доведеться докласти чималих зусиль, щоб згадати, яка з них перша, а яка наступна за нею. Відновивши порядок послідовності літер за алфавітом, дитина й проходить на наступний етап, до нового подібного ряду. Всі літери мають цікавий спосіб зображення, адже виглядають, як повітряні кульки, які треба перемістити над галявиною. Це, а також наявність додаткових персонажів, які грають суто декоративну роль, додає ігровий елемент у завдання.
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.