Мова – це не те, чим ми користуємось у виключних випадках. Це засіб для спілкування і вираження своїх думок та почуттів, засіб втілювати себе та змінювати оточуючий світ. Тож у мові є назва практично для будь-якого обʼєкта навколишнього середовища, в тому числі і ті предмети, які оточують дитину у побуті. Знання цього сегменту словникового запасу української мови є досить важливим для ефективного спілкування навіть у межах сімʼї, не кажучи вже про сторонніх людей. Це завдання присвячене саме тренуванню словникового запасу дитини, який стосується предметів побуту. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання є набір обʼєктів. Формат роботи вже знайомий учню з кількох попередніх подібних вправ. Є ряд малюнків, які підписані відповідними словами-назвами цих зображених предметів. Також під кожним є спеціальна кнопка, натиснувши на яку дитина почує написане слово, що допоможе зрозуміти правильне її звучання, краще вивчити це слово та повʼязати між собою усну мову та писемну. Зусилля, які направлені на це, робляться чи не в кожній вправі не драма – це дійсно важливо для цілісного сприйняття мови дитиною. Проте малюнки розташовані у хаотичному порядку, тож учень має перемістити ілюстрації так, щоб вони знаходились біля відповідних слів. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, до нового набору малюнків та слів. Важливо, що на кожному етапі дитина працюватиме тільки з тими предметами, з якими вона кожного дня зіштовхується вдома на кухні, у спальні. Краще вивчивши ці слова, учень краще орієнтуватиметься у власному домі.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.