Кількість складів може сильно варіюватись в залежності не тільки від конкретного слова, а й від його граматичної форми. У ході виконання цього завдання дитина навчиться правильно розпізнавати слова з найбільшою або найменшою (в залежності від конкретною завдання) кількістю складів. На екрані перед учнем міститься набір слів, кожне з яких супроводжується ілюстрацією, що позначає відповідне слово. Ці обʼєкти повʼязані між собою тематично, хоча за написанням слова відрізняються між собою, рівно як і візуально. Для закріплення звʼязку між словами на екрані також є додатковий персонаж. Цей герой повʼязує між собою слова. Наприклад, губка, швабра, ганчірка – ці предмети повʼязані з прибиральницею, зображення якої і буде знаходитись на відповідному рівні. Наявність цих образів робить завдання більш схожим на гру. Учень має порахувати кількість складів у кожному слові. Рахувати треба за числом голосних – скільки голосних, стільки й складів. У завданні, яке сформульовано над малюнками, вказано, яке слово треба вибрати цього разу: де складів найменше або найбільше. Оскільки завдання теж змінюється, учню слід бути уважним кожного разу, коли починається новий етап. Коли дитина вибирає потрібне слово, то й переходить на наступний рівень. Під словами також є кнопки, натиснувши на які можна почути ці слова. Хоча рахувати простіше не на слух, а читаючи, наявність звукового компоненту покращує звʼязок усного та письмового мовлення у свідомості дитини.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.