Ребуси – інтелектуальна гра, яка використовується і як розвага, і як спосіб тренування розумових здібностей, здатності аналізувати та приймати логічні рішення. Особливість ребусу в тому, що вони представляють з себе, по суті, спосіб шифрування певного слова. Частина його, одна або кілька літер, подаються у звичайному вигляді літери. Все інше – ілюстрація, яка змальовує обʼєкт, назва якого за звучанням подібна до тих частин слова, які залишилися. Наприклад, на екрані намальовано літеру «г», яка є першою у слові, а після неї – кілька рибок. Оскільки їх декілька, але судячи з того, що зображені вони досить умовно, важливою є їхня кількість. Отже, слово «риби» (памʼятати треба про множину) приєднується до літери «г» і виходить абсолютно інше слово – «гриби». Цікаво, що саме граматична форма зробила можливим такий ребус, адже форма множини у цих двох слів досить відмінна. Отже, на кожному етапі цього завдання дитина стикатиметься з новим подібним ребусом. Щоб знаходити правильну відповідь, дитині треба правильно аналізувати малюнок, згадувати назву зображеного предмету, після чого коректно приєднувати це слово до літер, які вказані у звичайному форматі буквених символів. Коли дитина знаходить відповідь, то це слово вона має вписати у порожню область, що знаходиться під ребусом. Тоді-то й відбувається перехід на наступний етап завдання.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).