Прикметники можуть здатись тільки придатком до іменників, котрий характеризує його і відіграє у повідомленні другорядну роль. Але насправді прикметників надзвичайно багато, і вони описують явища та предмети з різних сторін, точок зору тощо. Саме прикметники деталізують повідомлення. Зокрема є прикметники, які описують колір. Самих тільки кольорів людське око розрізняє багато тисяч, і хоча для основних є пара десятків слів, оволодіння ними є досить корисним і важливим. Якщо раніше тема кольорової диференціації вивчалась саме як частина вивчення явищ навколишнього світу, то цього разу акцент робиться саме на тому, що слова, які називають кольори, здебільшого мають форму прикметників. У ході виконання цього завдання дитина буде розрізняти тваринок різного кольору. Тематика тварин особливо цікава для дітей будь-якого віку, тож цей урок учень запамʼятає добре. На екрані перед учнем міститься малюнок, який представляє собою не просто предметний ряд або набір образів, а повноцінну ілюстрацію, з фоном та багатьма деталями. Центральними образами виступають тваринки. Учень з-поміж них має вибрати одну. Яку саме? У завданні, формулювання якого дитина знайде над малюнком, вказано колір цієї тваринки. Слово, яке називає колір, належить до прикметників і вбудовано у структуру речення, тож учень, виконуючи це завдання, бачитиме, як саме змінюються прикметники за відмінками та які граматичні форми вони загалом мають. Коли дитина вибирає тваринку, яку треба, то проходить на наступний етап, де буде інший малюнок, і знайти треба буде істоту вже іншого кольору.
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.