Коли дитина має справу з поодинокими літерами, працювати з ними досить легко, адже ніщо не відволікає увагу. Проте розташовувати слова в алфавітному порядку значно складніше, адже інші буквені символи відтягують концентрацію учня. Якщо, виконуючи попереднє завдання, дитина мала додаткові підказки (малюнок відтворював сюжет речення, та й те, що слова формували речення, тобто закінчену і зрозумілу фразу – теж було підказкою), але зараз, оскільки учень вже досить добре натренований у знанні алфавіту, дитина буде просто працювати зі словами. Їх треба буде розмістити в алфавітному порядку. На кожному етапі вправи перед учнем міститься ряд таких слів. Біля кожного є своя активна кнопка, натиснувши на яку дитина почує слова, написані літерами. Також на екрані є додаткові ілюстрації – обʼєкти, які називаються цими словами. Дані малюнки мають урізноманітнити візуальний ряд завдання, а наявність додаткового персонажа, іншого учня, якому, власне, і треба допомогти з розташуванням слів, додає завданню додаткової інтерактивності. Таке різноманіття особливих нюансів, які направлені на допомогу учню, було створено, тому що спосіб розміщення слів за алфавітним порядком для дитини тут новий. Якщо раніше це треба було робити за першою літерою, то тепер – за всіма. Тобто, якщо перші букви однакові, треба розглядати вже другі, а якщо другі – то треті. А це вимагає від дитини додаткових зусиль для збереження концентрації, адже порівнювати слова по буквах складніше, ніж просто аналізувати перші літери.
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.