Займенники використовується не тільки для того, щоб позначати предмети, не називаючи їх, а й для багатьох інших найрізноманітніших цілей. Наприклад, займенники використовуються для того, щоб позначити належність предмета чи групи предметів певній особі (слова типу «моє», «наше»), або для того, щоб окреслити співрозмовників (наприклад, займенники «ми», «вами») у різній формі. Цікавим явищем, яке може спостерігати дитина, вивчаючи мову, є її конструктивність: маленькі слова, що містять тільки один склад, цілком можуть бути частиною інших слів, інколи повʼязаних, а інколи – абсолютно сторонніх. У ході виконання цього завдання дитина переконається у цьому і ознайомиться з різноманіттям займенників у різних їхніх формах. На екрані перед учнем міститься неповне слово – є тільки його частина, проте пропущено цілий склад, а то й два, на місці яких є порожня область. Поряд з картинкою міститься зображення обʼєкта, про який йде мова. Ця ілюстрація урізноманітнює візуальний ряд і водночас слугує підказкою для учня, щоб йому було легше зрозуміти, що за слово треба утворити. Варіанти складів, які треба перемістити у порожні ділянки, містяться під словом. Кожен з цих варіантів – повноцінне слово, займенник. Учень вивчає ці варіанти і вибирає той, який потрібно, після чого проходить на наступний етап. Оскільки мета завдання не повʼязана з займенниками напряму, їх вивчення проходить паралельно. Дитина не концентрується на темі, але через те, що на кожному етапі перед учнем нова пара займенників, їхнє різноманіття учень запамʼятає.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця використовує особові, присвійні та неозначені займенники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).