Коли учень вивчав букви, то бачив у букварі та у попередніх завданнях, що літери бувають великі та малі. Здебільшого великі літери використовуються як перші у новому реченні, але також ними починаються слова, які є власними назвами. До цього різновиду слів належать будь-які імена, назви місць тощо. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з власними назвами та великими літерами, з яких вони починаються. На екрані на кожному етапі завдання перед учнем міститься зображення нового речення. У ньому йде мова про дії певного персонажа, який називається не за фахом чи іншими характеристиками, а по імені. Імʼя має писатись тільки з великої літери. Проте місце у реченні з імʼям пропущене – там тільки порожня ділянка. Варіанти написання знаходяться під фразою. Один з усіма маленькими буквами, а інший має першу літеру великою. Його й треба вибрати – але тільки у випадку, коли це доречно, тобто, якщо йде мова про власну назву. Коли дитина робить свій вибір та натискає на це слово, то проходить на наступний етап, до нового речення. Під кожним варіантом є активна звукова кнопка, яка активує аудіо запис цього слова. Тож учень може переконатись в тому, що великі літери – це надбання виключно писемної мови, адже в усній слова вимовляються однаково. Оскільки механіка виконання вправи досить одноманітна, інтерес до неї зберігається завдяки ілюстраціям, які супроводжують кожен рівень і зображують те, про що йдеться в реченні.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.