За допомогою попереднього завдання дитина дізналась про те, що для того, щоб назвати один і той самий предмет, можна застосувати різні слова – і всі вони однаково підійдуть, проте це не єдиний цікавий спосіб повʼязувати слова та обʼкєти. Існує і протилежне явище: деякі слова підходять для абсолютно різних обʼєктів та явищ, однаково добре описуючи їх всіх. З цим і ознайомиться учень у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься малюнок. Це не просто набір обʼєктів, а повноцінна ілюстрація, в якій можна вгледіти певний сюжет, ідею і багато компонентів – різних деталей та окремих предметів. Деякі з них, хоча й зображують зовсім різні речі чи явища, можна описати за допомогою одного слова, котре подається у завданні, що сформульовано над малюнком. На кожному етапі вправи і завдання з цим словом, і малюнок будуть зовсім іншими. Учень має дослідити ілюстрацію та знайти там всі обʼєкти, які можна виділити. Вони будуть підсвічуватись при наведенні на них. Серед цих активних обʼєктів треба знайти такі, що підходять під опис тому слову, котре вказане у завданні. наприклад, на екрані є такі активні обʼєкти: літак, птаха, миша, гора. Слово у завданні «літаючий». Отже, дитина і має обрати ті обʼєкти, котрі можуть літати. Попри те, що літак та птаха належать до різних типів предметів за приналежністю до неживих та живих обʼєктів відповідно, вони обидва літають, а відтак підходять для того, щоб їх описували цим словом. Коли учень зробить свій вибір і виділить підходящі малюнки, то пройде на наступний етап.
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).
Учень/учениця виконує певні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.