Як саме визначити те, до якого часу відносить те чи інше дієслово? Методів є три. Перший – за контекстом, адже дитина розуміє, читаючи речення, коли саме відбувалася описана в ньому дія. Другий – за допомогою характерних частин слова, які визначають граматичну категорію часу. І нарешті третій – за допомогою правильно поставленого питання. Для того, що використати перший спосіб, потрібно, щоб перед очима було все речення повністю, а це не завжди можливо. Для використання другого способу потрібне дуже хороше знання граматики дієслів та варіантів різних його суфіксів і закінчень, що приходить з досвідом. Відповідно, найпростіший спосіб дізнатись час дієслова – правильно задати питання. Якщо до дієслова доречно задати питання «що робив?» або «що зробив?», то йде мова про минулий час. Якщо питання виглядає як «що робить?», то це дієслово виражає дію, яка відбувається зараз, на момент мовлення. І у випадках, коли питання виглядає як «що робитиме?», «що зробить?» або «що буде робити?», то це дієслово у майбутньому часі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у вмінні правильно ставити такі питання. На екрані перед учнем міститься ряд дієслів – всі вони в іншому часі. Ряд новий для кожного наступного рівня, як і малюнки, котрі супроводжують слова та зображують персонажів, які виконують названі дії. У завданні, яке є над рядом слів та ілюстрацій, вказано питання (яке теж зміниться на наступному етапі), і дитина має вибрати те слово, до якого можна це питання поставити. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний рівень завдання.
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.