Наступний крок для поступового опанування мови – це тренування вміння розпізнавати слова, які містять ті чи інші звуки. Цьому присвячена дана вправа. На екрані перед дитиною міститься багата деталями ілюстрація, на які зображено персонажа, котрий збирається вирушити в подорож. Він складає валізу, і йому треба допомогти скласти саме ті речі, які мають у своїй вимові певний звук. Цей звук надається у формулюванні завдання і змінюється на кожному етапі вправи разом з деталями малюнка. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти всі потрібні предмети, згадати, як вони називаються і промовити їхню назву вголос, аби впевнитись, що потрібний звук в них дійсно є. Після цього залишається тільки перенести ці речі до валізи. Отже це завдання вимагає від дитини не тільки знання назв предметів оточуючого світу, а й розуміння того, якою саме літерою передається на письмі потрібний звук. Адже він вказаний у завданні саме у вигляді буквеного символу, тож дитині доведеться навчитись співзіставляти мову усну та писемну. Хоча ця вправа є досить цікавою саме з точки зору розвитку мовленнєвих навичок, для дитини більш важливим є потужний ігровий акцент: багата деталізація та механіка виконання завдання перетворюють вправу на справжню гру з невеличким, але самодостатнім сюжетом.
Учень/учениця розрізняє мовні і немовні звуки, знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами, усвідомлює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.