Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Серед слів, що належать до самостійних частин мови, варто виділити окремо займенники. Ці слова використовуються не для того, щоб називати предмети, явища, або якості, а лише для вказування на них. Використовуються займенники для звʼязку для того, щоб обʼєднати різні обʼєкти за спільним критерієм та для того, щоб уникнути тавтології, тобто невиправданого повторення слів. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться із займенниками. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Це можуть бути абсолютно різні неповʼязані між собою обʼєкти. Проте деякі з них мають дещо спільне – рід або число. При цьому не обовʼязково навіть, щоб всі вони зображували живий обʼєкт – в українській мові граматична категорія роду властива й тим словам, котрі означають неживі предмети. Над рядом малюнків вказано займенник. Учень має вибрати ті предмети, назви яких можна замінити на цей займенник. Якщо предмет називається словом у множині, значить його можна замінити на «вони». Якщо ж цей обʼєкт у граматичному плані належить до чоловічого, жіночого або середнього роду, то відповідними займенниками є «він», «вона» та «воно». Серед предметів може бути кілька таких, які можна назвати вказаним у завданні займенником, і учень має виділити всі такі обʼєкти. Щоб полегшити завдання дитині, під кожним малюнком міститься активна кнопка, натиснувши на яку дитина почує назву відповідного обʼєкта у правильній формі. Це допомагає, з одного боку, орієнтуватись у назвах та займенниках, а з іншого – повʼязати між собою усне та писемне види мовлення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.1
Вибираємо предмети
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися