Звуки української мови діляться на голосні і приголосні. Останні також діляться на глухі та дзвінкі. Характеризувати їх можна за назвою: глухі звучать приглушено, в них більше шуму, ніж голосу, тоді як в дзвінких навпаки при творенні голосу значно більше, ніж шуму. Якщо минула вправа була присвячена роботі з дзвінкими приголосними, то ця – глухим. При цьому дане завдання, оскільки воно є одним із перших мовного курсу, теж має дуже сильний акцент на ігровому аспекті. На екрані зображено ряд предметів. Всі малюнки різноманітні та деталізовані. Над кожним є своя активна кнопка. Коли дитина натискає на неї, то чує слово, котре є назвою для свого предмета. У завданні, формулювання якого є над предметним рядом, міститься літера, яку треба знайти у цих словах. Цікаво, що подається інформація не прямо до дитини, а через персонажа – вже знайомого за попередніми курсами розумного червʼячка. Цей симпатичний червʼячок-вчений шукає у цих словах певну конкретну літеру. Дитина має порахувати, скільки разів вона (а разом з нею і цей червʼячок) почули звук, який передається на письмі цією літерою, після чого ввести у порожню клітинку під предметним рядом відповідне число. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до нового подібного завдання з іншою літерою та новими обʼєктами на малюнку. Важливо, що шукати і рахувати треба тільки глухі приголосні. Хоча акцент дається не на цьому, але, рухаючись між етапами завдання, дитина навчиться розпізнавати такі звуки та відрізняти їх від інших.
Учень/учениця розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимови.
Учень/учениця розрізнює приголосні звуки за звучанням та способом вимови.
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.