Попри те, що будь-яка дитина цікавиться такими речами як тваринки, інші країни та цікаві історії, побут і щодення дитячого життя обертається здебільшого в одних і тих самих локаціях. Вивчити всі ті слова, що повʼязані зі знайомими місцями та діями – ось, що є першою задачкою для дитини, яка вже знає певну теорію, повʼязану з її рідною мовою. Коли учень вже знає вчення про частини мови, знає про граматичні особливості кожного виду самостійних слів, то залишається тільки розширювати словниковий запас, щоб ці знання використовувати на практиці. Цьому й присвячено цю вправу. У ході її виконання дитина буде повторювати та закріплювати в памʼяті ті обʼєкти, які так само, як і домашні побутові речі, оточують її щодня – транспортні засоби. Адже дитина кожного дня виходить з дому та бачить машини, вантажівки, інколи – трактори та мотоцикли, а в небі час від часу зʼявляються літаки. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься малюнок міського пейзажу, де головне, центральне місце відводиться дорозі. По ній їдуть машини різного виду та інші транспортні засоби. У завданні, формулювання якого є над малюнком, названо той обʼєкт, який треба знайти. Дитина читає завдання, згадує, як, скажімо, виглядає трактор, після чого просто знаходить його зображення на екрані та виділяє його. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Проте там не тільки зміниться слово у завданні (а відтак і обʼєкт пошуку), а буде інший малюнок. Зміна його деталей – не просто декоративний прийом, який має посилити цікавість учня до виконання вправи, а й те, що стимулює увагу дитини зосередитись.
Учень/учениця виділяє в предметах, мовних одиницях (звуках, складах, словах, реченнях) певні характерні ознаки; порівнює предмети, мовні одиниці; знаходить у предметах, мовних одиницях одного рівня однакові, схожі і різні ознаки; вилучає «зайвий» із групи об’єднаних за певною ознакою об’єктів.