Це завдання продовжує низку вправ, присвячених тренуванню вміння дитини визначати кількість звуків у слові. Цього разу учень буде рахувати число голосних. На екрані перед дитиною міститься деталізований та якісний малюнок – новий на кожному наступному етапі. Над ним міститься кнопка, натиснувши на яку дитина почує певне слово, котре є назвою одного з елементів ілюстрації. Як і у попередній вправі, обʼєкт, який треба опрацювати, зображується не на передньому плані, що робить завдання досить цікавим і навіть надає їй певного сюжетного оформлення. Біля малюнка є цифри. Вони є варіантами відповіді на питання про кількість голосних звуків у слові. Учню треба порахувати всі голосні, в тому числі і ті, які повторюються. Коли дитина це робить і вибирає цифру, яка, на думку учня, відповідає кількості голосних, то проходить на наступний етап до нового малюнка. Те, що слово подається саме в аудіоформаті, є важливим для того, щоб дитина навчилась опрацьовувати саме звуки усного мовлення, а вже після цього використовувати для позначення їх на письмі відповідні літери. Хоча це завдання за своєю механікою дуже подібне до попереднього, формат подачі інформації та виконання вправи досить цікавий, адже з числом треба виконати додаткові дії, а не просто натиснути на цифру. Наприклад, якщо слово, в якому треба порахувати голосні, це «помідор», і тримає його кухар, то відповідну цифру за числом голосних треба перемістити в другу руку цього персонажа.
Учень/учениця розрізняє мовні і немовні звуки, знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами, усвідомлює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.
Учень/учениця розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимови.