Антоніми, тобто мовні структури, які мають протилежне значення до даного, трапляються не тільки серед поодиноких слів, а й серед виразів, в тому числі і сталих фразеологізмів, приказок тощо. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у пошуку таких висловів з протилежним значенням. На кожному етапі завдання перед учнем міститься зображення одного такого вислову. Біля нього перекреслений знак рівності, який символічно і означає, що у порожній зоні після нього має бути вислів-антонім. Дитина повинна обрати його з-поміж кількох варіантів, що знаходитимуться під першим виразом. Важливо, щоб учень памʼятав: шукати треба не вислів, де кожне слово окремо має протилежне значення ,а саме той, чий сенс в цілому протилежний першому. Справа в тому, що для метафоричних сталих виразів характерна цільність – тільки разом і тільки у правильному порядку вони набувають певного лексичного значення, яке можна пояснити одним-двома словами. Тож саме таким і має бути вираз-антонім – цілісним та метафоричним. Цікаво, що серед варіантів для вибору буде як вираз-антонім, так і вираз-синонім. Роблячи свій вибір, та переміщуючись на наступний етап, дитина знайомиться з усім багатством образних висловів української мови, які завдяки парам антонімів набувають у свідомості дитини певної чіткої картини та розуміння. Це дозволить учню за бажанням використовувати ці вислови у спілкуванні в побутових умовах з іншими людьми. Крім того, це завдання досить важливе для розуміння дитиною того ,як саме поєднання слів впливає на лексичне значення кожного елементу виразу і словосполучення.
Учень/учениця використовує контекст речення як ключ до значення слова або фрази; використовує загальновживані префікси/суфікси як ключ до значення слова.