Однорідні члени речення використовуються для того, щоб більш повно описати ситуацію, донести інформацію в усьому її обсязі. Однорідні члени речення представлені різними за лексичним значенням словами, які мають однакову синтаксичну роль. Вони досить часто утворюють щось на кшталт списку. А якщо кожне слово в списку описує певну частину, певну сторону того чи іншого поняття, то може бути і слово, яке означає це поняття загалом. Ним є узагальнююче слово. Воно може ставитись або перед однорідними членами речення, або після них. У першому випадку між ним та першим із низки однорідних членів речення ставиться двокрапка. Якщо ж узагальнююче слово міститься після однорідних членів, то перед ним ставиться тире. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься підбирати такі узагальнюючі слова. На екрані перед учнем міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу завдання. У ньому міститься низка однорідних слів. Є там також і порожня ділянка. Школяр аналізує речення й розуміє, що на місці порожнини має бути узагальнююче слово. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб серед варіантів, які наводяться нижче, знайти таке узагальнююче слово, що підійде для наведеного речення. Єдиний критерій такого підбору — лексичний. Граматично всі варіанти тотожні, тож школяр має відчути, яке слово може узагальнювати всі ті, що грають однакову синтаксичну роль, маючи різні лексичні значення. Коли школяр вибирає правильне узагальнююче слово, воно посідає своє місце в реченні, а дитина проходить на наступний етап вправи до іншого такого випадку вживання однорідних членів речення разом з узагальнюючими словами.