Коли дитина вже познайомилась з фонетикою, тобто зі звуковим та буквеним складом слова, необхідно рухатись далі, до наступного рівня сприйняття мовних одиниць. Всі слова будуються не просто з поодиноких літер та звуків, які складаються у конструкції. Слова будуються з морфем, тобто структурних частин, у кожної з яких є власне призначення, особливості побудови та вживання. І ця вправа є першою, яка відкриває низку завдань, присвячених морфемній структурі слова. На екрані перед учнем міститься зображення слова – іншого для кожного наступного етапу. Під ним є перелік морфем, які можуть бути у слові згідно з нормами української мови. Важливо розуміти, що цей перелік є загальним. У всіх словах, що належать до самостійних частин мови, є корінь, але не у всіх є префікс або суфікс. Не всі слова мають й закінчення. Дитина має проаналізувати надане слово та перемістити кожну його частину до відповідної морфеми, визначаючи її назву. Підказкою для дитини є те, що слово вже є розділеним на частини. Коли дитина наводить на той чи інший його елемент, він відповідно виділяється сам, тож не потрібно вибирати, до якої морфеми належить кожна літера. Залишається лише зрозуміти, якою морфемою є опрацьована наразі. Корінь містить ядро лексичного значення. Префікс та суфікс його доповнюють та змінюють (настільки, що слово повністю набуває іншого сенсу), а закінчення впливає, в першу чергу, на значення граматичне, тобто на рід, число, відмінок, час – в залежності від випадку та того, до якої частини мови належить слово. Коли дитина розділяє морфеми, які будують слово, на відповідні частини, то проходить на новий етап завдання, де треба буде подібним чином опрацювати інше слово.