Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 

Завдання з теми “Словотвір”, яке познайомить учнів п’ятого класу із таким поняттям, як ступені порівняння якісних прикметників. Завдяки тому, що дитина вчиться розрізняти префікси та суфікси, а також застосовувати їх на практиці, у нас є чудова можливість навчитися чомусь корисному паралельно до цього!

  Отож, у цьому уроці, крім вивчення афіксів, ми розглянемо один зі способів утворення найвищого ступеня порівняння прикметників. Найвищий ступінь порівняння вказує на найвищу міру вияву ознаки предмета й утворюється додаванням до вищого ступеня префікса най-: найближчий, найдорожчий, найкрасивіший тощо. Форма найвищого ступеня може посилюватися частками “як”, “що”, які з прикметниками пишуться разом: якнайбільший, якнайменший.

   Під час проходження цього уроку школяр побачить перед собою завдання утворити найвищий ступінь ознаки за допомогою префікса і суфікса. Під ним - прикметник, із яким доведеться працювати. Наприклад, “тихий”. Школяр аналізує це слово, а потім - за допомогою роботи із афіксами утворює вищий ступінь. У результаті - з’являється прикметник “тихіший”. Учень вписує це слово у порожні клітинки та переходить до наступного етапу завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.2
Утворюємо ступені ознаки за допомогою афіксів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити завдання
W_REKLAM_WATCHVIDEODESC_ANSWER
Дивитися