Граматична основа речення — підмет і присудок — є тими його елементами, яких цілком вистачає для побудови повноцінної фрази або висловлювання. Другорядні члени речення лише доповнюють граматичну основу, завершуючи ту думку, яка є вкладеною в речення. Цикл попередніх завдань був присвячений окремим їхніми видам: означенню, додатку та обставині в різних випадках їхнього використання. У процесі виконання цього завдання окремий вид другорядних членів речення вже не називається. Натомість дитині пропонується навчитися самостійно визначати другорядні члени речення, тренуючись відрізняти їх. На екрані перед дитиною міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу. Під робочою зоною з реченням міститься ще одна — із символами, які використовуються для підкреслення другорядних членів під час синтаксичного аналізу. Дитина натискає на хвилясту лінію, після чого виділяє слово, котре є обставиною — другорядним членом, який використовується для того, щоби надати характеристику предмета. Потім дитина натискає на пунктирну лінію та виділяє слово, що грає в контексті роль додатка, котрий означає в реченні предмет, називаючи його в непрямих відмінках. Нарешті, дитина натискає на штрих-пунктир та виділяє обставину — слово, що характеризує іншу ознаку, або дію чи стан, а також вказує на обставини виконання дії. У кожному етапі може бути по кілька другорядних членів одного виду. Коли школяр виділить усі члени речення, крім граматичної основи, то пройде на наступний етап, де треба буде аналогічним чином опрацювати вже інше речення.