Один із найцікавіших періодів в історії Нового Світу — це період Дикого Заходу, коли територія нинішніх США, Канади й Мексики тільки освоювалася першопоселенцями, мандрівниками й тими, хто шукав кращої долі. Діти часто цікавляться цим періодом, адже життя тоді було сповнене пригод. Ця вправа пропонує дізнатися щось більше про той час у формі аудіювання. Перед учнем міститься малюнок, що тематично пов’язаний із темою Дикого Заходу. Над ним — активна кнопка. Школяр натискає її та чує короткий текст. У малюнок як частина композиції вписані слова, наприклад, назви особливих місць на Дикому Заході. Школяр вибирає ті з них, які пролунали в поданому тексті, щоби пройти на новий рівень. Завдяки цьому інформація, яку дізнається школяр, краще запам’ятовується, а отримані відомості поглибшать знання про історію, культуру та географію Нового Світу, актуальні й зараз. Також ця вправа розвиває вміння сприймати інформацію в усній формі та вичленовувати в ній окремі елементи.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
- використовує українську мову як засіб формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, української природи, почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
- усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, дома, суспільно корисній діяльності.
Учень/учениця:
- уявляє словесно описані предмети та явища;
- переносить раніше засвоєні знання та вміння в нову ситуацію;
- помічає й формулює проблему в процесі навчання;
- усвідомлює структуру предмета вивчення;
- робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми, добирає аргументи для його доведення (у нескладних випадках);
- помічає красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, у вчинках людей і результатах їхньої діяльності;
- критично оцінює свої вчинки, узгоджує їх із загальнолюдськими моральними нормами;
- виявляє готовність і здатність творити добро словом і ділом.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази;
- вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.