Цей урок в ігровій формі вдосконалює навички правопису числівників — досить складному завданні для школяра. В процесі виконання цього завдання дитина побачить, якими різноманітними можуть бути числівники.
На екрані перед дитиною розташовано зображення математичного лото з вписаними у ньому числами та порожніми клітинками. Дитина має прослухати аудіодоріжку й натиснути на числа, розташовані під зображенням. Два числівники, які залишилися, дитина має записати літерами у відповідні місця на зображенні. Після цього з’явиться наступне завдання.
Виконуючи подібні ігрові завдання, дитина не лише вчиться правильно писати числівники, сприймати та розрізняти число на слух, а й розвиває уважність, самостійність та навички роботи з клавіатурою.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.