Урок-гра «Правильний шлях» актуалізує знання учня щодо правопису прикметників і навчить застосовувати свої знання на практиці: знаходити прикметник, написаний без помилок.
На екрані перед дитиною розташована частина морського дна. У нижній її частині знаходяться три мушлі, на яких написані прикметники. Учень має визначити мушлю, де слово написане без помилок, і перетягнути русалку на початок шляху, який веде до потрібної мушлі.
Отже, переходячи від слайду до слайду, дитина засвоїть всі основні правила правопису прикметників, а також тренуватиме вміння зосередитись, увагу і розширить словниковий запас.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.