Досить часто дитина може переплутати прийменник, який вживається окремо від слова, з частиною самого слова, котра виглядає так само й є частиною його морфемного складу. Прийменник пишеться окремо, бо є іншою частиною мови, залежною, але окремою, тож учень іноді допускає помилки, пишучи щось на кшталт «на справді» або «на довго». У процесі виконання цього завдання учень має запам’ятати, що у випадку з багатьма прислівниками «на» є частиною їхнього морфемного складу, а тому пишеться разом із рештою слова. Щоб учень запам’ятав цей урок та конкретні слова, які в ньому будуть, це завдання має ігрову форму. На екрані перед дитиною міститься зображення ігрового поля, де є переплутані стежки. Учень має допомогти добрій відьмочці дійти до того слова, яке написано правильно. Спочатку учень аналізує слова, серед яких без помилок написане лише одне. Це є підказкою, адже правильна дорога тільки одна, й учень розуміє: більшість слів написані з помилкою, яку слід запам’ятати, щоби не вживати її більше. Потім учень відслідковує, яка доріжка веде від правильно слова до відьмочки й допомагає їй прокласти маршрут.
Учень/учениця:
- знає основні способи словотвору;
- пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
- правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
- визначає способи творення слів;
- самостійно утворює нові слова вивченими способами;
- дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
- створює словотвірний ланцюжок;
- утворює складноскорочені слова;
- знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.