Мабуть, одна із найпростіших та найцікавіших ігор для всіх поколінь — це гра «Вірю/не вірю». Її суть досить проста: прочитати або прослухати певне твердження, а потім на основі власних знань або ж інтуїції сказати або «вірю (твердженню)», або «не вірю». Та сама механіка виконання чекає на шестикласника і у нашій вправі. Йому потрібно буде здогадатися, чи правдиві твердження написанні перед ним на екрані. Факти, які побачить дитина, стосуватимуться України, її культурної спадщини та традиції. Наприклад, в одному із завдань школяру доведеться відповісти, чи вірить він у те, що до національних скарбів України належать твори народного мистецтва тощо. Звісно у цьому випадку варто обрати варіант «вірю» та перейти до нового етапу вправи.
Учень/учениця:
- сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
- використовує українську мову як засіб формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, української природи, почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
- усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, дома, суспільно корисній діяльності.
Учень/учениця:
- аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
- порівнює, узагальнює їх;
- виділяє головне з-поміж другорядного;
- здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
- систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
- моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази;
- вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.