Цей урок в ігровій формі вдосконалює навички правопису числівників — досить складному завданні для школяра. В процесі виконання завдань дитина побачить, якими різноманітними можуть бути числівники.
На екрані перед дитиною розташовано білий фон, обрамлений ілюстраціями японського світу та чотирма порожніми клітинками. Дитина має прослухати словниковий диктант, попередньо натиснувши на піктограму аудіодоріжки, і записати почуті числівники у відповідні місця. Після цього з’явиться наступне завдання з іншими словами.
Виконуючи подібні навчальні завдання, дитина не лише вчиться правильно писати числівники, сприймати та розрізняти число на слух, а й розвиває уважність, самостійність на навички роботи з клавіатурою.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.