Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 

Ця вправа продовжує перевірку знань правил правопису складних слів, і дає можливість пов’язати на практиці усне мовлення та писемне. Завдання має форму диктанту: перед учнем міститься зображення робочої зони, куди потрібно вписати складне слово, а над нею — активна кнопка. Натиснувши на неї, дитина чує слово, яке необхідно опрацювати. Дитина сприймає його лише на слух, бо ніде в завданні воно не вказується. Для того, щоби зробити вправу більш приємною з візуальної точки зору, робоча зона та активна кнопка є елементами ілюстрації. Учень може натиснути кнопку стільки разів, скільки потрібно, щоби краще зрозуміти морфемний ряд слова. Варіанти написання: через дефіс або разом. Школяр має зрозуміти, до якого правила належить ця мовна одиниця, щоби вписати її правильно. Важливо не лише не помилитися з поєднанням двох коренів чи основ, а й із написанням інших морфем, тож це завдання є також корисним для розвитку вміння писати грамотно, а не лише для тренування правил написання складних слів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.6
Словниковий диктант на написання складних слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися