Під час виконання цього уроку дитина вдосконалюватиме вміння на практиці відмінювати прикметники, узгоджуючи їх з іншими членами речення, тренуватиме увагу та кмітливість.
Перед учнем на екрані біле поле з реченням. В ньому бракує одного чи двох слів. Потрібні слова дитині підказують персонажі, але прикметники, які вони вимовляють, стоять в називному відмінку. Учень має змінити слова з підказок відповідно до змісту речення і вписати їх у спеціальні клітинки.
Пройшовши всі етапи цього уроку, дитина закріпить свої знання з теми «Відмінювання прикметників», навчиться правильно змінювати закінчення слів згідно з контекстом.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.