Опис завдання
Деякі слова мають структуру, яка відрізняється від тої, до якої звикла дитина, уже познайомившись із коренем, закінченням та іншими частинами слова. Наприклад, абревіатури — вони складаються з перших літер слів, що входять до їхнього складу. Назви деяких установ складаються з кількох слів, тож кожного разу вказувати повну їхню назву недоцільно. У таких випадках і використовуються абревіатури. У процесі виконання цього завдання дитина вчитиметься утворювати абревіатури на основі назви тої чи іншої установи, інстанції, компанії тощо. Перед учнем міститься зображення ілюстрації, а назва, що складається з кількох слів, вписана у її структуру. Дитина має проаналізувати цю назву та вибрати один із кількох варіантів абревіатури цієї установи. Варіанти подаються нижче, і всі вони досить сильно відрізняються між собою, тож вибрати правильно буде легко. Учень має пам’ятати, що абревіатури позначаються завжди лише великими буквами й лише першими з тих, які формують слово.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця:
-    знає основні способи словотвору;
-    пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
-    правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
-    визначає способи творення слів; 
-    самостійно утворює нові слова вивченими способами;
-    дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
-    створює словотвірний ланцюжок;
-    утворює складноскорочені слова; 
-    знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
-    визначає головне; 
-    класифікує і групує вивчений матеріал; 
-    знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки; 
-    користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова); 
-    виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.
 
             
             
                