Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Цей урок актуалізує знання дитини з тем «Правопис прикметників» і «Способи творення прикметників». Під час виконання завдань учень має згадати, що в прикметниках може бути як суфікс -н-, так і -нн-. Найчастіше -нн- утворюється на межі кореня і суфікса (осін- + -н(ій) — осінній). Також для якісного виконання цього уроку потрібно знати: коли прикметник утворюється з двох слів, перше з яких числівник, то він пишеться разом (п’ятирічний).
    Перед учнем на екрані розташована галявина з табличкою в центрі. На ній знаходиться підказка: те слово або сполучення слів, з яких дитина повинна утворити прикметник. Зверху на ілюстрації розташований іменник. Учень має утворити прикметник, використавши підказку на табличці, узгодити його в роді, числі з іменником і вписати в спеціальний білий рядок перед іменником. 
    Отже, виконуючи це завдання, дитина пригадає особливості творення і написання прикметників, тренуватиме увагу і кмітливість, збагатить свій словниковий запас.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.1
Утворюємо прикметники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися