Опис завдання
Цей урок актуалізує знання учня з теми «Правопис та вживання префіксів». Дитина має пригадати ті префікси, які найчастіше використовуються в українській мові і їхнє правильне написання.
Учень вже знає, що префікс роз- в українській мові завжди пишеться з літерою «з», при- означає наближення, приєднання чи частковість дій, а пре- – найвищий ступінь ознаки. Префікс с- пишеться перед к, п, т, ф, х, а у всіх інших випадках пишеться з-.
На екрані перед учнем знаходиться інтерактивна дошка з трьома словами. У всіх словах не вистачає літери, яка є або префіксом, або частиною префікса. Дитина має допомогти доповідачам-персонажам відгадати літеру, спільну для всіх трьох слів, і вписати її у спеціальну хмарку-репліку над доповідачем праворуч. Далі учень натискає кнопку «Готово» і переходить до нових слів.
Виконавши цей урок, дитина систематизує свої знання щодо правопису префіксів в українській мові, відпрацює на практиці правильне їх написання і вдосконалить навички аналізу мовних явищ.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця:
-    знає основні способи словотвору;
-    пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
-    правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
-    визначає способи творення слів; 
-    самостійно утворює нові слова вивченими способами;
-    дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
-    створює словотвірний ланцюжок;
-    утворює складноскорочені слова; 
-    знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
-    визначає головне; 
-    класифікує і групує вивчений матеріал; 
-    знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки; 
-    користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова); 
-    виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.
Учень/учениця:
-    аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
-    порівнює, узагальнює їх; 
-    виділяє головне з-поміж другорядного;
-    здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
-    систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
-    моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
Учень/учениця:
-    вміє інтерпретувати фігури мовлення (наприклад, персоніфікації) у контексті;
-    використовує взаємозв'язок між окремими словами, щоб краще зрозуміти  лексичне значення кожного слова;
-    розрізняє нюанси у значеннях слів та вміє їх доречно використовувати відповідно до стилю мовлення.
Учень/учениця:
-    знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази; 
-    вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.
 
             
             
                