Під час виконання цього уроку дитина тренуватиметься знаходити правильно написаний прикметник серед помилкових варіантів.
Перед учнем на екрані розташоване біле поле, де у стовпчик знаходяться три однакових прикметника, але записані вони всі по-різному. Учень має знайти правильний варіант і натиснути на нього. Пройшовши всі етапи цього уроку, дитина закріпить свої знання з теми «Правопис прикметників», навчиться знаходити помилки у їхньому написанні, тренуватиме здатність співставляти теорію з практикою, аналізувати та систематизувати раніше отримані знання.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.