Правопис числівників є досить складною темою на перших етапах вивчення цієї частини мови. Для того, щоб уникнути помилок у майбутньому, деякі випадки слід просто вивчити, концентруючі увагу на окремі слова, адже в реченнях робити це буде складніше.
Перед учнем є дві робочі зони: перша підготовлена для тих числівників, які написані правильно, а до другої слід перенести ті з них, у написанні яких було допущено помилку. Числівники знаходяться під цими робочими зонами. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоб розподілити ці словами після аналізу. Школяр дивиться на кожне слово та букви, що увійшли до його складу. Учень має зрозуміти, чи правильно записане це слово, згадавши правопис цієї частини мови та керуючись власним досвідом у використанні цих слів.
Ця вправа дозволить дитині вивчити складні випадки правопису числівників, що є важливим етапом на шляху оволодіння правописом загалом.
Учень/учениця:
- знає й розуміє загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;
- пояснює вживання числівників на позначення дат і часу;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
- знаходить числівники в реченнях і тексті, розрізняє числівники й прислівники.
- утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
- поєднує правильно числівники з іменниками;
- пояснює відмінювання та правопис числівників правилами;
- помічає й виправляє помилки в написанні числівників;
- записує словосполучення з використанням дат і точного позначення часу.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.