Цей урок тренуватиме вміння учня відмінювати не тільки прикметники, а й іменники як в однині, так і в множині. Також актуалізує знання дитини щодо відмін іменників, груп іменників та прикметників та особливостей відмінювання згідно з ними.
На екрані дитина бачить аркуш блокнота. Зверху на ньому написано словосполучення. Учень має змінити його відповідно до завдання над блокнотом і вписати до клітинок, які розташовані під словосполученням. Кількість цих клітинок слугує для дитини підказкою-орієнтиром: скільки клітинок, стільки і літер має бути в слові, що вона утворить.
Під час виконання цього завдання учень тренуватиметься відмінювати не одне слово, а словосполучення з прикметником, розширить свій словниковий запас.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.