Цей урок вже дещо ускладнює завдання для дитини. Тут вона також продовжує вдосконалювати знання з теми «Розряди прикметників за значенням», але шукати якісний, відносний чи присвійний прикметник має вже в реченні. Який саме потрібно відшукати – вказано на завданні у верхній частині екрана. Під ним міститься білий фон, на ньому і розташовано речення. Учень має бути уважним, бо кожне з речень містить декілька прикметників, які належать до різних розрядів. Дитина має прочитати завдання, речення під ним і просто натиснути на потрібний прикметник.
Завдання має мінімальне оформлення для того, щоб не відволікати учня додатковими деталями, картинки доповнюють зміст речення, але не є підказкою до того прикметника, який потрібно вибрати.
Проходячи всі етапи цього уроку, дитина вчиться працювати з розрядами прикметників на рівні речення, відрізняти не тільки прикметники потрібного розряду, але й вибирати їх серед інших частин мов.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.