Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Певне значення прийменник набуває лише у спілці з іншою, самостійною частиною мови. Це завдання присвячене прийменниково-іменниковим конструкціям у реченні. Вони можуть мати різне синтаксичне значення, для визначення якого необхідно зрозуміти роль сполуки у поєднанні з підметом і присудком. Якщо, скажімо, вона описує місце дії, то є обставиною, а якщо описує предмет – додатком тощо.
Пов'язані стандарти
L.7.1.a. Службові частини мови
Учень/учениця:
- розуміє і пояснює функцію службових частин у лексичних конструкціях;
- розрізняє службові частини мови між собою;
- відрізняє прийменники від афіксів;
- дотримується правил написання службових частин мови разом чи окремо.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.9
Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
