Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Більшість прикметників походять від іменників, з ними узгоджуються та пов’язуються лексично й граматично. Однак є й такі прикметники, що походять від дієслів. Втім, вони залишаються іменниковими словами, водночас дієприкметник – це особлива форма дієслова. Адже дієприкметник характеризує через дію, тоді як звичайний прикметник, навіть утворений від дієслова, цього не робить. Крім того, вони мають різний морфемний склад. Це завдання навчить розрізняти дієпркиметники та віддієслівні прикметники на двох подібних, але різних за значенням прикладах.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.В. Дієприкметник
L.7.1.b. Самостійні частини мови
Учень/учениця:
- знає значення дієприкметника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
- розуміє та пояснює значення дієприкметника в мовленні;
- записує правильно дієприкметники з вивченими орфограмами, пояснює правопис дієприкметників відповідними правилами;
- знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприкметниковими зворотами;
- відрізняє дієприкметник від прикметника;
- знаходить у реченні дієприкметник і дієприкметниковий зворот; безособові дієслівні форми на -но, -то;
- правильно ставить розділові знаки при дієприкметниковому звороті;
- правильно інтонує речення з дієприкметниковими зворотами;
- складає речення з дієприкметниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями;
- визначає дієприкметники активного й пасивного стану; знає засоби творення їх;
- редагує речення, що містять невластиві українській мові форми активних дієприкметників теперішнього часу;
- редагує речення, виправляючи помилки у вживанні дієприкметникових зворотів.
Учень/учениця:
- формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
- змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
- розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
- використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
- розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.14
Розрізняємо дієприкметники та віддієслівні прикметники
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
