Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Прислівник, тобто ознака стану або дії, особливий тим, що велика частина цих слів була створена шляхом переходу від іншої частини мови. Прикметники, іменники з прийменниками, навіть словосполучення – “базою” для нових прислівників могли бути різні мовні одиниці. Це завдання пропонує самостійно утворити прислівники на основі інших частин мови, на практиці зрозумівши метод їх утворення.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Ґ. Прислівник
L.7.1.b. Самостійні частини мови
L.7.4.а. Будова слова як ключ до його значення
Учень/учениця:
- знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;
- розуміє роль прислівника в мовленні;
- називає способи творення прислівників;
- записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами;
- знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови;
- утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;
- помічає й виправляє помилки в правописі прислівників;
- складає речення й мікротексти з прислівниками.
Учень/учениця:
- формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
- змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
- розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
- використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
- розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
Учень/учениця:
- використовує загальновживані морфеми як ключ до значення слова;
- використовує зрозуміле значення кореня слова для визначення значення нового слова, створеного додаванням афіксів;
- змінює значення слів за допомогою додавання або вилучення афіксів до відомого слова;
- розуміє і визначає значення спільнокореневих слів;
- використовує значення окремих слів для розуміння значення слів, створених їхнім злиттям, створює нові слова цим способом.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.7
Утворюємо прислівники від різних частин мови
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
