Фразеологізм має сталу форму і не може бути доповненим ніякими додатковими елементами, словами, виразами; порядок елементів не можна змінювати тощо – інакше значення фразеологізму буде втрачено. Якщо цей вислів будь-яким чином розбити або змінити, то він втратить своє значення. Крім того, фразеологізм лексично сприймається скоріше як слово, а не як словосполучення: слова, що входять до його складу поєднуються у цілісний мовний елемент, одиницю повідомлення, яку можна замінити одним-єдиним «звичайним» словом. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься доповнювати словосполучення саме тим словом, яке перетворить його на фразеологізм. При цьому учню буде дана можливість відразу ознайомитись і з тлумаченням цього фразеологізму, щоб зрозуміти, що він має означати, поки вираз ще не повний.
На екрані перед міститься зображення неповного фразеологізму – нового для кожного наступного етапу завдання. По іншу сторону відносно тире знаходиться слово, котрим можна цей фразеологізм замінити. Таким чином школяр не лише розуміє значення виразу, який має опрацювати, а й вчиться лаконічно розшифровувати фразеологізми, заміняючи їх одним словом, що підтверджує слова про те, що ці вирази сприймаються не як словосполучення, а як мовні одиниці. Фразеологізм є неповним, і завдання, яке ставиться перед школярем, полягає як раз у тому, щоб у порожню частину вислову перемістити один з варіантів, які зображені під ним. Родзинка вправи в тому, що ці варіанти – не слова, а малюнки, які зображують ті чи інші обʼєкти. Різноманіття зображень показує образність та емоційне забарвлення фразеологізмів. Коли школяр доповнює вислів картинкою, якої там бракує, то проходить до нового виразу на наступний етап.
Учень/учениця розрізняє іменники, прикметники, дієслова в прямому і переносному значеннях; виявляє в тексті слова з прямим і переносним значенням, багатозначні слова, найуживаніші омоніми; добирає синоніми й антоніми до загальновживаних слів; пояснює фразеологізми.
Учень/учениця добирає влучні слова і фрази, щоб досягнути потрібного ефекту.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.