Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Прикметники, як слова, що використовуються для опису предметів та явищ оточуючого світу, використовуються значно частіше, ніж просто у словосполученнях для доповнення іменників. Зокрема, це ілюструє звичайна життєва ситуація – похід у магазин. Покупець часто знає, що саме він хоче і замовляє це або ж шукає не предмет, а якість. Футболок може бути безліч, а от чорних футболок – значно менше. У ході виконання даного завдання дитина навчиться використовувати прикметники, тобто описані ними якості, як критерії пошуку потрібних обʼєктів. При цьому дане завдання має сильний ігровий акцент.

    На екрані перед учнем міститься зображення магазину, куди прийшов покупець. Він просить продавця дати йому певний товар. При цьому покупець називає не лише вид товару, а й його якість, прикмету, яка відрізняє його з-поміж інших предметів цього ж самого роду. Наприклад, дівчина просить продавчиню дати їй червону сукню. Відповідно саме колір, а точніше – прикметник, який означає колір сукні, є головним критерієм пошуку, адже всі товари відділу у магазині є сукнями. Учень вибирає з-поміж різних обʼєктів, керуючись сенсом прикметника, наданого у діалозі між персонажами. Коли школяр вибирає потрібний предмет, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії.

    Загалом, ця вправа є дуже простою і дійсно більше нагадує гру, ніж завдання, адже учню не доводиться виконувати жодних дій з суто мовними одиницями. Натомість він взаємодіє з елементами малюнка, нового для кожного наступного рівня. Однак, при цьому учень вчиться у спілкуванні переставляти акцент з іменника на прикметник.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.6
Гра "Магазин"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися