Прикметники, як слова, що використовуються для опису предметів та явищ оточуючого світу, використовуються значно частіше, ніж просто у словосполученнях для доповнення іменників. Зокрема, це ілюструє звичайна життєва ситуація – похід у магазин. Покупець часто знає, що саме він хоче і замовляє це або ж шукає не предмет, а якість. Футболок може бути безліч, а от чорних футболок – значно менше. У ході виконання даного завдання дитина навчиться використовувати прикметники, тобто описані ними якості, як критерії пошуку потрібних обʼєктів. При цьому дане завдання має сильний ігровий акцент.
На екрані перед учнем міститься зображення магазину, куди прийшов покупець. Він просить продавця дати йому певний товар. При цьому покупець називає не лише вид товару, а й його якість, прикмету, яка відрізняє його з-поміж інших предметів цього ж самого роду. Наприклад, дівчина просить продавчиню дати їй червону сукню. Відповідно саме колір, а точніше – прикметник, який означає колір сукні, є головним критерієм пошуку, адже всі товари відділу у магазині є сукнями. Учень вибирає з-поміж різних обʼєктів, керуючись сенсом прикметника, наданого у діалозі між персонажами. Коли школяр вибирає потрібний предмет, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії.
Загалом, ця вправа є дуже простою і дійсно більше нагадує гру, ніж завдання, адже учню не доводиться виконувати жодних дій з суто мовними одиницями. Натомість він взаємодіє з елементами малюнка, нового для кожного наступного рівня. Однак, при цьому учень вчиться у спілкуванні переставляти акцент з іменника на прикметник.
Учень/учениця має уявлення про прикметник як частину мови; впізнає прикметники в реченні і тексті; будує сполучення прикметників з іменниками; встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; змінює прикметники за родами; визначає рід прикметників за закінченням, поставленим питанням; за родом іменників, з якими вони зв’язані; змінює прикметники за числами, вводить їх у речення.
Учень/учениця використовує ступені порівняння прикметників, уміє ввести потрібний ступінь порівняння прикметника у речення.