Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа, як і попередня, пропонує попрактикуватись у роботі з наголосом  за допомогою цікавої розвиваючої гри, яка лише частково нагадує навчальне завдання, роблячи більший акцент на інтерактивності, логічному мисленні, розвитку аналітичних здібностей. Справа в тому, що наголошення слів – тема суто практична. Нема чіткого теоретичного фундаменту, на якому б базувалось наголошення слів, адже в українській мові нема сталого наголосу, скажімо, на перший чи останній склади. Натомість не лише в різних словах, а й навіть в різних формах одного слова наголос може знаходитись на різних складах.

    У ході ж виконання цього завдання дитина буде складати нове слово із складів інших. Наголос – це критерій пошуку потрібних складів. Таким чином вправа перетворюється у гру, подібну до розгадування ребусів або загадок. Є каркас слова, де одна порожня клітинка відводиться для однієї літери. Над ним є кілька слів. Кожне – супроводжується своєю ілюстрацією. Слова підібрані таким чином, аби малюнки були різні і створювали враження наповненого смислового простору. Завдання, яке ставиться перед учнем, сформульовано над ними. Скажімо, слід знайти наголошені склади у словах і з них збудувати нове, зовсім інше слово, вписавши літери у каркас знизу. Таким чином, школяр водночас тренується виконувати відразу кілька дій. Перш за все, звісно, учень має визначати наголошений склад, при чому це сприймається як спосіб виграти в грі. Потім, знайшовши наголошену голосну, дитина має зрозуміти, як саме приголосні разом з нею утворюють потрібний склад.

    Коли ж учень будує нове слово, то читає його і знову ж ставить наголос. Після цього починається подібний новий рівень з іншими ілюстраціями і більшим або меншим каркасом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.7
Гра "Утвори слово"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися