Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

     Активний словниковий склад сучасної літературної української мови містить у собі кілька сотень тисяч одиниць. Таке неймовірне багатство слів досить ефективно відображає здатність мови до називання більшості явищ, предметів, та подій оточуючого світу, а також до визначення відносин між цими явищами в мовленні. Однак, варто сказати, що кількість складових елементів, з яких будуються слова, вже не така велика. І це добре, адже, якби кожне слово мови було унікальним з властивими лише для нього морфемами, таку мову було б майже неможливо вивчити. Натомість морфеми в українській мові часто повторюються, однак, у кожному конкретному випадку вони утворюють інше слово, адже головне тут – комбінаторність складових елементів слів.

    У ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані є зображення кількох слів. Всі вони мають одну спільну морфему – як раз вона  є пропущеною. Ті частини слова, які залишились, знаходяться одна під іншою, і їх цілком вистачить, щоб здогадатись, про які саме слова йде мова. Наприклад, префікс «роз-» може міститись у багатьох словах, скажімо в «розвіяти», «розійтись», «розподілити». Ці слова зовсім різні лексично, використовуються в різних контекстах – але містять у своєму складі одну й ту саму морфему. Поряд з каркасами слів є персонаж, і відгадуючи потрібну морфему, спільну для цих слів, учень допомагає цьому герою. Таким чином відбувається встановлення більш глибокого інтерактивного звʼязку між школярем та структурою завдання. Здогадавшись, яка морфема є пропущеною, слід просто вписати її у кожне слово, переконуючись в тому, що ця частина слова дійсно використовується однаково в різних словах.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.5
Гра "Відгадуємо спільну частину слова"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися