Ця вправа входить до комплексу тих, що присвячені вивченню теми граматичної категорії роду в іменниках. Вона використовується для закріплення знань по даному матеріалу, адже робить акцент на ігровому аспекті. По суті, ця вправа і є грою, де фокус дитини зміщується із навчального матеріалу на виконання зовсім інших дій, а мовні навички використовуються лише як засіб. З одного боку це дає можливість відпочити, граючи і водночас вчитись. З іншого боку – якщо учень використовує вміння та знання, які він здобув під час вивчення тої чи іншої теми, задля виконання сторонніх дій, це переводить такі вміння в рефлекторний режим використання, тобто робить дитину значно більш впевненою у цьому.
На екрані перед учнем міститься кухонне приладдя. Дитині пропонується примірити на себе роль професійного кухаря. Зображення кухаря-персонажа знаходиться поруч, тож школяр буде у виконанні завдання не сам-один, а в компанії іншого героя. Формулювання мети, яке знаходиться над малюнками, містить у собі як філологічний критерій підбору продуктів, так і визначення головної мети. Скажімо, учень має зварити компот, але для цього підійдуть лише продукти, назви яких жіночого роду. Школяр аналізує набір овочів та фруктів, які знаходяться біля каструлі. Ніяких слів там нема – тільки малюнки. Однак, якщо учень не зможе згадати назву того чи іншого продукту, то поряд з ілюстраціями є активна кнопка із знаком питання, натиснувши на яку дитина побачить перелік назв цих овочів та фруктів. Отже, школяр згадує або читає назву інгредієнтів для страми, самостійно знаходить рід кожного і ті, які треба, відправляє готуватись. Коли учень зробить страву за рецептом, то пройде на новий етап, де буде інший набір продуктів та й нова страва.
Учень/учениця ставить питання до іменників, що належать до різних родів; визначає рід іменників, ставить питання і відносить іменник до одного з родів; змінює іменники за числами; визначає число іменників; знає назви відмінків і відмінкові питання; має уявлення про відмінювання іменників.