Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені вивченню правил поведінки, особливостям навколишнього світу – всім тим темам, для розуміння яких потрібна мова. Виконуючи ці завдання, школяр демонструватиме навички, які вже встиг засвоїти досі – на різних етапах, різних завданнях. У ході виконання цієї вправи учень демонструватиме свої знання правил етикету та загальні знання поведінки.
На екрані розміщено речення, яке має форму поради. Учень, аналізуючи її, має зрозуміти, що воно використовує форму спонукального речення, тобто радить щось робити дитині. Школяр не має піддаватись цій формі відразу – ця порада може бути як корисною, так і шкідливою (як і всі поради, які дорослі говорять дітям – у цьому міститься важливий урок даного завдання), і учень має визначитись з цим. Як саме? За змістом цієї поради. Якщо вона входить у протиріччя тим нормам поведінки та правилам спілкування, які визначаються вихованістю та культурою, цю пораду слід відкинути. Якщо ж вона підтверджує ці правила – навпаки, схвалити.
Під фразою міститься два варіанта: зелений означає схвалення, червоний – проти цього спонукального речення. Учень натискає на той, що вважає правильним – і проходить на наступний етап завдання до аналогічного виразу, який буде містити нову пораду. Ця вправа є корисною саме у виховному аспекті і допомагає закріпити в памʼяті те, що дійсно відповідає нормам, котрі існують, щоб люди могли уживатись в суспільстві. Крім того, є поради, які стосуються правил гігієни. Вони не менш важливі і актуальні для дитини. А формат подання інформації в якості порад, як корисних так і шкідливих, привертає школяра, якому не здається, що його повчають – скоріше граються з ним.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання), вміє поводитися у громадських місцях.
Учень/учениця розуміє і прагне до набуття таких рис як мужність, радість за інших, правдивість, скромність.
Учень/учениця виділяє комами звертання, слова ввічливості.