Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

     Іменники вкрай різноманітні, адже вони використовуються саме для називання предметів, явищ, істот, обʼєктів спостереження – загалом, того, що оточує людину. Також іменниками є назва відчуттів, емоцій, всього, що відповідає на питання «хто?» та «що?». Саме тому внутрішня диференціація іменників вельми різноманітна. Крім власних і загальних назв варто виділити ще й інший принцип розподілення слів, які входять до цієї частини мови. Йде мова про слова, які називають істот та неістот. Істоти – це те, що входить до складу живої природи, тоді як неістоти – це те, що не є живим на момент мовлення. Варто зазначити, що різниця між живим та неживим є питанням складним навіть з точки зору сучасної біології, але у мові традиційно рослини, хоча вони і є живими створіннями, відносяться до неістот – внаслідок мовної традиції. Зовнішньо за правилами написання їх ніяк одне від одного не відрізнити. Єдиний спосіб це зробити – поставити правильне питання. Іменники, які називають неістот, відповідають на питання «що?», а іменники, які називають живі обʼєкти, відповідають на питання «хто?». Істоти та не істоти не варто плутати з власними та загальними назвами, адже назва міста пишеться з великої літери, однак воно не є живою істотою у звичному розумінні цього слова. Завдяки цій вправі дитина дізнається, як розрізняти істот від неістот та відточить свої навички в цьому на практиці.

    На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення групи слів, які розміщені у стовпчик. По бокам від них – дві робочі зони. В одну слід перенести всі назви істот, в іншу – всі назви неістот. Школяп аналізує кожне слово по черзі, ставлячи йому відповідне питання. Розподіливши всі слова, дитина проходить на наступний рівень до нової групи іменників.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.9
Розподіляємо слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися