Ця вправа підсумовує всі вміння дитини, які присвячені роботі з морфемним складом слова, маючи при цьому досить багато цікавих елементів. Перше за все, вона спрямована на роботу в форматі усного, а не писемного мовлення. Важливо, щоб дитина, виконуючи вправи, присвячені мовним темам, приділяла час тренуванню усних навичок, адже здебільшого ми все ж говоримо за допомогою мови, і вміння на слух визначати морфемний склад та те, які саме звуки входять до слова, є важливим і корисним з практичного боку.
На екрані міститься зображення двох робочих зон, кожна з яких належить тому чи іншому персонажу. Між ними є кілька активних кнопок. Натискання на кожну викликає звукове відтворення певного слова. Над цим всім міститься формулювання завдання, де вказано принцип сортування. Наприклад, до першої зони слід перенести всі слова, що починаються на «дз», а до другої – ті, які починаються з «д» або «з» тощо. При чому у завданні буде навіть описано причину, з якої ці слова слід групувати саме так, а не інакше, і ця причина буде повʼязана з персонажами, яким належать відповідні робочі зони. Це надає вправі подобу сюжетної основи і посилює ігровий аспект. Крім того, важливою складовою завдання є візуальний ряд, адже саме деталізованість малюнків є першим, що привертає увагу. Коли учень відсортує слова, перемістивши до відповідних зон всі активні кнопки, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічний набір дій, але як слова, так і персонажі (а відповідно і сюжетна база) будуть вже іншими. Виконуючи сортування, школяр розуміє, яку морфемну роль грають ті чи інші частини слів.
Учень/учениця визначає префікс, суфікс у ряді слів; знає правила правопису префіксів роз-, без- , з-, с-; утворює нові слова, що належать до тієї самої частини мови за допомогою поданих суфіксів.